I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 29 April 2011

cerita hantu!!!!!!!

cerita ini hanyalah rekaan semata-mata.

cerita ini berlaku di sebuat perkuburan.
hantu a:haiii
hantu b:haiii
hantu a:dah berapa lama kau ada di sini??????
hantu b:xla lama sangat lebih kurang 5bulan
               kau???
hantu a:sama la kita hihiihihihi(sambik ketawa.)
hantu b:kenapa kau boleh ada di sini????
hantu a:panjang ceritanya,,,,
hantu b:pendikkan lah hohohohooh
hantu a:ceritanya macam ni,,,,pada suatu hati masa aku balik dari pejabat,aku lihat ada
                kasut lelaki depan pintu rumah aku.Aku pun terus masuk kedalam rumah dan 
                mencari pemilik kasut itu,,,,,,aku cari seluruh rumah aku,dalam bilik,almari,dalam 
                bilik air,luar rumah tapi xjumpa pun....tapi aku terus cari dan cari dengan gopoh 
                gapah.setelah sekian lama mencari aku keletihan,,,disebabkan terlau penat aku 
                menjadi sesak nafas,,,,,disebabkan itu lah aku meninggal.
hantu b:ooooooo macam itu rupanya,,,,,
hantu a:kau pulak asal?????
hantu b:aku mati disebabkan kau la,,,
hantu a:asal pulak dengan aku???????
hantu b:di sebabkan kau xbuka peti ais la aku meninggal.kalau kau buka peti ais masa 2
               aku mesti xmati.aku sembunyi dalam peti ais masa kau cari aku.
hantu a:ooooooooo rupa-rupanya isteri aku curang dengan kau la selama ini ya,,,,,
hantu b:diam sambil menundukkan muka....

tamat la sudah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan